برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۱۶ نفر از نیروهای بهداشت و درمان دشتستان به کرونا مبتلا شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳۱۶ نفر از نیروهای بهداشت و درمان دشتستان به کرونا مبتلا شدند

ايرنا/ فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: از آغاز شيوع بيماري کرونا و تلاش کادر بهداشت و درمان اين شهرستان براي مقابله با اين ويروس منحوس، ۳۱۶ نفر از کارکنان اين مجموعه درگير اين بيماري شدند.

فتح الله نووزي، فرماندار دشتستان استان بوشهر ابراز کرد: بيش از هفت ماه است که همه تلاشگران عرصه سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا سخت مشغول به فعاليت هستند.
وي يادآور شد: رشادت ها و پاي کار بودن کادر ارزشمند بهداشت و درمان اعم از مجموعه بيمارستاني، خانه‌هاي بهداشت، مراکز درماني، آزمايشگاه‌ها و غسالخانه‌ها در اين ايام کرونايي در ايثار اجتماعي کمتر از رزمندگان در دفاع مقدس نيست.
نوروزي ادامه داد: در کنار همه تلاش‌هاي درماني چنانچه امروز شهرستان از سواد سلامت خوبي برخوردار است و فرهنگ استفاده از ماسک و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي در بين همشهريان وجود دارد و پروتکل‌ها در سطح ادارات شهرستان ۸۵ درصد رعايت مي‌شود، نشان از تلاش مجموعه فرهنگي و روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه است.
فرماندار دشتستان ادامه داد: با اينکه دشتستان شهرستان بزرگ تک بيمارستاني است؛ اما اقدامات خوبي در مورد تجهيزات لازم در اين ايام صورت گرفته که نياز است با همدلي، همکاري و هم‌افزايي بيش از پيش براي سپري کردن اين ايام سخت اقدامات لازم صورت گيرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday