برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دمای هوای مازندران کاهش می‌یابد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دمای هوای مازندران کاهش می‌یابد

ايرنا/ هواشناسي مازندران پيش‌بيني کرده است که هواي استان اواسط هفته جاري با کاهش حدود هفت درجه‌اي سرد مي‌شود.

اگر گرماي نسبي روز جمعه و پنجشنبه را در نظر نگيريم مازندران در هفته اي که گذشت هوايي خنک همراه با آسماني ابري و باراني را پشت سر گذاشت.
پيش بيني هواشناسي مازندران نشان مي دهد که امروز شنبه گرم ترين روز استان در هفته پيش رو خواهد بود و دماي هوا در مرکز و شرق استان حداکثر به ۲۸ درجه و در مناطق غربي به حدود ۲۶ درجه سانتيگراد مي رسد ، ولي از فردا با نفوذ سامانه هاي پرفشار جوي به مناطق غربي و سپس بخش مرکزي و شرقي ، مردم مازندران شاهد ابرناکي آسمان و همچنين کاهش تدريجي دما خواهند بود.
طبق پيش‌بيني هواشناسي اين جريان تا اواخر هفته مهمان استان است، اما کاهش دما در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه به بيشترين حد خود مي رسد که نسبت به امروز پنج درجه کاهش مي يابد.
جدول پيش‌بيني هواشناسي نشان مي‌دهد که دماي هواي مازندران روز سه‌شنبه و چهارشنبه در مرکز استان مازندران حداکثر به ۲۱ درجه مي رسد و در مناطق کوهستاني کمتر از ۱۰ درجه خواهد بود.
همچنين وزش باد ، رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نيست و اين مدت دماي هوا در ساعات شب ممکن است بين پنج تا ۱۰ درجه با گرم‌ترين ساعت روز تغيير کند.
علاوه بر اين ، براي امروز تا روزهاي پاياني هفته درياي خزر نيز از اواخر فردا مواج مي‌شود و براي فعاليت دريايي مناسب نخواهد بود.
براساس پيش‌بيني هواشناسي سامانه جوي ناپايدار تا پايان هفته مهمان مردم مازندران خواهد بود.
هم اکنون بر اساس سامانه دما سنج هواشناسي مازندران ايستگاه قراخيل قائمشهر با ۲۷ درجه سانتيگراد گرم ترين و سياه بيشه چالوس با ۱۸ درجه خنک‌ترين نقاط استان هستند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مازندران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر مازندران در تلگرام :
http://T.me/joinchat/AAAAAECg77_wr3btFfTRpQ
آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today