برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فروش بلیت موزه مردم شناسی مهاباد الکترونیکی شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فروش بلیت موزه مردم شناسی مهاباد الکترونیکی شد

باشگاه خبرنگاران/ رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مهاباد گفت: سامانه يکپارچه فروش بليت الکترونيکي موزه‌ها و اماکن تاريخي و فرهنگي براي نخستين بار در موزه مردم شناسي مهاباد راه‌اندازي شد.

عبيدالله سرخابي، رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مهاباد اظهار کرد: باجه‌هاي فروش الکترونيکي بليت در محل موزه مردم شناسي مهاباد مستقر شده و از اين پس بازديدکنندگان مي‌توانند با مراجعه به گيت فروش در ورودي اين موزه به صورت الکترونيکي اقدام به تهيه بليت کنند.
وي با بيان اينکه راه‌اندازي اين سامانه باعث افزايش سطح ارائه خدمات مناسب به گردشگران مي‌شود، افزود: جلوگيري از ارائه بليت‌هاي کاغذي و صرف هزينه کاغذ، تسهيل نظارت دقيق بر سيستم فروش و عرضه بليت، دريافت آمار‌هاي به روز و لحظه‌اي، سرعت، سهولت و جلوگيري از اتلاف وقت بازديد کنندگان از جمله مزاياي قابل توجه اين طرح است.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مهاباد اضافه کرد: افزايش سطح خدمات به لحاظ کمي و کيفي براي گردشگران داخلي و خارجي در دستور کار سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي(وزارتخانه) قرار دارد و الکترونيکي کردن سامانه فروش بليت سايت‌هاي تاريخي نيز اقدامي در همين راستا است.
سرخابي با اشاره به اينکه هم اکنون بازديد از اماکن تاريخي و موزه‌ها به علت جلوگيري از شيوع کرونا تعطيل است، گفت: در صورت بازگشايي اين مکان دستگاه آماده ارائه خدمات به بازديدکنندگان است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان غربي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر آذربايجان غربي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAELz0XoXS28pvvtZPA
آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today