برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۴ دستگاه ارز دیجیتال و ۴٠٠ لیتر مشروبات الکلی در امیدیه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف ۴ دستگاه ارز دیجیتال و ۴٠٠ لیتر مشروبات الکلی در امیدیه

باشگاه خبرنگاران/ دادستان عمومي و انقلاب اميديه گفت: ۴ دستگاه ارز ديجيتال و ۴٠٠ ليتر مشروبات الکلي با تلاش ماموران انتظامي اميديه کشف و ضبط شد.

ارسلان کريمي، دادستان عمومي و انقلاب اميديه در توضيح اين خبر اظهار کرد: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي، ماموران نيروي انتظامي شهرستان در عملياتي مشترک با هماهنگي قضايي در بخش جايزان موفق شدند ۴۰۰ ليتر مشروبات الکلي و ۴ دستگاه ارز ديجيتال بيت کوئين کشف کنند.
او با بيان اينکه در اين زمينه ۳ نفر دستگير شدند و پس از تکميل پرونده با قرار قضايي روانه زندان شدند، افزود: همچنين طي عملياتي ديگر نيم کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و يک متهم در اين رابطه شناسايي و دستگير و پس از تکميل پرونده روانه زندان شد.
کريمي اظهار داشت: از والدين خواهشمنديم در تربيت و مراقبت نوجوانان و جوانان خود دقت بيشتري داشته باشند و آن‌ها را در انتخاب دوست و ايجاد روابط با همسالان راهنمايي کنند، همچنين در صورت مشاهده موارد مشکوک، تجمع‌هاي غيرقانوني و برگزاري پارتي‌هاي شبانه و مختلط مراتب را به پليس آگاهي ۱۱۰ اطلاع دهند تا در بلافاصله نسبت به تعطيلي اماکن و دستگيري مجرمان و متهمان اقدام شود.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today