logo

آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت، امروز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت، امروز

باشگاه خبرنگاران/ سرهنگ رنجبر درباره آخرين وضعيت ترافيکي معابر شهري و بزرگراهي پايتخت در ۲۱ آبان ماه توضيحاتي داد.

سرهنگ مجيد رنجبر رئيس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعيت ترافيکي معابر بزرگراهي پايتخت در صبحگاه چهارشنبه(۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹) اظهار داشت: شيخ فضل الله در مسير غرب به شرق از جناح، آزادي در مسير غرب به شرق از ايران فيلم و مسير جنوب به شمال نواب از ميدان ۹ دي داراي بار ترافيکي سنگيني هستند.
وي گفت: بزرگراه شهيد همت در مسير غرب به شرق از کبيري، شهيد حکيم در مسير غرب به شرق از کاشاني، بزرگراه هاشمي رفسنجاني در مسير غرب به شرق از سردار جنگل داراي بار ترافيکي هستند.
سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهيد زين الدين در مسير شرق به غرب از خروجي بزرگراه امام علي(ع)، بزرگراه بابايي در مسير شرق به غرب از نيروي زميني، بزرگراه شهيد حاج قاسم‌ سليماني در مسير شرق به غرب از خروجي بزرگراه امام علي(ع)، مسير جنوب به شمال چمران در مقطع حکيم تا همت، بزرگراه امام علي(ع) در مسير جنوب به شمال از مقطع جانبازان با ترافيک صبحگاهي مواجه هستيم.
رئيس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور تهران بزرگ گفت: در مسير‌هاي صدر در مسير شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال يادگار امام(ره) از خروجي مرزداران، در مسير غرب به شرق آزادراه از پل شرقي و جاده مخصوص در مسير غرب به شرق از قبل از پل صنايع هوايي بار ترافيکي صبحگاهي را شاهد هستيم.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran