برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بارش‌های پاییزی در چهارمحال و بختیاری شدت می‌گیرد؛ احتمال بارش برف در گردنه‌ها

منبع
فارس
بروزرسانی
بارش‌های پاییزی در چهارمحال و بختیاری شدت می‌گیرد؛ احتمال بارش برف در گردنه‌ها

فارس/ مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه فعاليت سامانه بارشي در ساعات بعدازظهر و شب بيشتر خواهد شد، گفت: تا اين لحظه بيشترين بارش با 29 ميلي‌متر در ايستگاه کوهرنگ ثبت شده است.

مهران چراغپور، مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري امروز با اشاره به اينکه فعاليت سامانه بارشي که از روز جمعه وارد استان شده بود همچنان ادامه دارد، گفت: تا اين لحظه بيشترين بارش با 29 ميلي‌متر در ايستگاه کوهرنگ ثبت شده است.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: فعاليت اين سامانه بارشي در ساعات بعدازظهر امروز و شب بيشتر خواهد شد.
بارش برف در گردنه‌هاي چهارمحال و بختياري محتمل است
وي افزود: بارش باران به همراه رعد و برق، گاهي وزش باد نسبتا شديد و در ارتفاعات و شمال غرب استان به ويژه کوهرنگ، بخش‌هايي از اردل و گردنه‌ها بارش به تدريج تبديل به برف خواهد شد.
چراغپور اضافه کرد: با توجه به وزش باد شديد کولاک برف قطعا در اين مناطق دور از انتظار نيست.
وي با اشاره به اينکه اين سامانه تا بعدازظهر روز يکشنبه در چهارمحال و بختياري فعاليت مي‌کند، گفت: براي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه بارشي نخواهيم داشت و جو استان آرام است.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: از بعدازظهر روز چهارشنبه با افزايش ابر سامانه بارشي جديد وارد استان مي‌شود و صبح روز پنج‌شنبه در همه نقاط استان به ويژه مناطق غربي بارش‌هاي خوبي خواهيم داشت.
احتمال آب‌گرفتگي معابر در در مناطق غربي استان
وي افزود: فعاليت اين سامانه بارشي در همه مناطق استان به ويژه در نيمه غربي کوهرنگ، اردل و لردگان بيشتر خواهد بود.
چراغپور اضافه کرد: بيشترين فعاليت سامانه بارشي فعلي در کوهرنگ، بازفت و اردل خواهد بود که با توجه به صدور اطلاعيه هشدار نارنجي آب‌گرفتگي معابر شهري، سيلابي شدن مسيل‌ها و رودخانه‌ها به ويژه در مناطق غربي دور از انتظار نيست.
وي با اشاره به اينکه روزهاي دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاري دماي هوا به تدريج کاهش محسوسي خواهد داشت، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته مالخليفه با دماي 15 درجه بالاي صفر گرم‌ترين نقطه استان و صبح امروز ايستگاه ايلبگي با مثبت 2 درجه سردترين نقطه گزارش شده است.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday