برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کنترل مبادی ورودی گناوه فعال شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کنترل مبادی ورودی گناوه فعال شد

ايرنا/ همزمان با آغاز طرح محدوديت‌هاي جديد کرونايي در سراسر کشور از اول آذرماه، کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان گناوه با استقرار نيروي انتظامي در آييني با حضور مسئولان فعال شد.

غلامرضا مهرجو، فرماندار گناوه اظهار کرد: به منظور اجراي مطلوب ابلاغيه محدوديت‌هاي جديد کرونا در اين شهرستان، جلسات ستاد هماهنگي با حضور مسئولان مربوطه تشکيل و طبق  ضوابط مقررات از يکم آذر اعمال شده‌است.
وي افزود: در اين ارتباط سه کارگروه شامل تشديد نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مشاغل يک و دو، گروه‌هاي سه و چهار و تدارکات و پشتيباني کنترل مبادي ورودي و خروجي را برعهده دارند.
فرماندار گناوه ابراز کرد: در اجراي طرح اعمال محدوديت‌ها، ورودي به شهر گناوه از سمت ميدان امام علي(ع) و خروجي از سمت ميدان بسيج پيش‌بيني شده‌است.
مهرجو افزود: شهروندان در تردد درون شهرستاني مشکلي ندارد، اما انتظار داريم ترددها کمتر صورت گيرد.
وي گفت: تردد خودروها با پلاک غيربومي به شهر ممنوع است و شهرونداني که پلاک‌ خودرو آنان مربوط به گناوه نيست با کارت ملي و يا بيمه‌نامه مي‌توانند عبور کنند و کارمندان نيز بايد نامه داشته باشند.
فرماندار گناوه بيان کرد: اميدواريم در اجراي طرح جديد محدوديت‌ها، با همکاري صميمانه مردم و تلاش دستگاه‌هاي اجرايي، زنجيره انتقال ويروس کرونا در سطح کشور و اين شهرستان قطع شود و فشارها بر کادر درماني کاهش يابد.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar