برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات جدیدی از علت خودکشی دانش‌آموز رامهرمزی

منبع
فارس
بروزرسانی
جزئیات جدیدی از علت خودکشی دانش‌آموز رامهرمزی

فارس/ آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز در خصوص علت خودکشي دانش آموز رامهرمزي امروز جزئيات جديدي ارائه داد.

آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز در خصوص علت خودکشي دانش آموز رامهرمزي امروز جزئيات جديدي ارائه داد.
در بخشي از اين توضيحات آمده است:
اخيرا نوجوان ۱۵ ساله اي که در يکي از دبيرستان هاي دوره اول متوسطه شهرستان رامهرمز مشغول تحصيل بوده است اقدام به خودکشي کرده است که متاسفانه منجر به فوت اين دانش آموز شد. 
اقدام به اين عمل ناگوار خارج از فضا و زمان آموزشي(در منزل شخصي) صورت پذيرفته است.
بر اساس بررسي هاي به عمل آمده و طبق اظهارات تاييده شده مديران آموزشگاه هاي مربوطه دانش آموران مذکور در بستر شاد حضور داشته اند و مشکلي از لحاظ دسترسي به شاد و آموزش وجود نداشته است.
در هفته گذشته اخباري مبني بر سريال خودکشي دانش آموزان در رامهرمز توسط برخي شبکه هاي اجتماعي منتشر شد که فرماندار رامهرمز اين خبر را تکذيب کرد و با بيان اينکه برخي رسانه‌ها مدعي شدند در يک ماه گذشته شش دانش‌آموز خودکشي کردند، افزود: تنها يک دانش آموز اقدام به خودکشي کرده و شش نفر نبودند و علت آن هم در دست بررسي است.
استاندار خوزستان نيز اخبار منتشر شده درباره خودکشي دانش آموزان را غلوآميز توصيف کرد و گفت: بر اساس گزارش فرمانداري رامهرمز، در يک سال گذشته در اين شهرستان ۲ مورد خودکشي منجر به فوت و ۶ مورد اقدام به خودکشي در ميان دانش‌آموزان اتفاق افتاده است. 
وي افزود: طبق بررسي صورت گرفته اين خودکشي‌ها ارتباطي با فقر و مسايل مالي نداشته اما بررسي در اين رابطه ادامه دارد و منتظر گزارش نهايي خودکشي‌ها هستيم.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today