برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا اطلاع بعدی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا اطلاع بعدی

باشگاه خبرنگاران/ معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار اصفهان گفت: اجراي طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پايان آبان ماه لغو باشد همچنان غير فعال است و اين روند تا اطلاع ثانوي ادامه خواهد داشت.

مسعود بنده خدا، معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار اصفهان، اظهار کرد: به پيشنهاد کميته حمل و نقل ستاد مديريت مبارزه با کرونا و به منظور رعايت حقوق شهروندان، طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان تا پايان آبان ماه غير فعال شده بود که با توجه به شرايط موجود همچنان اين طرح تا اطلاع بعدي لغو خواهد بود.
وي تصريح کرد: انتظار مي‌رود شهروندان صرفاً به منظور انجام امور ضروري خود از خودرو‌هاي شخصي استفاده کنند.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار اصفهان با بيان اينکه پيش از اين اجراي طرح زوج و فرد خودرو‌ها تنها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال بود، تصريح کرد: اجراي طرح زوج و فرد در ساعت‌هاي صبح لغو شده بود تا مردم بهتر بتوانند به امور خود در هسته مرکزي اين شهر برسند، اما ساعت اجراي آن در بعدازظهر و شامگاه يعني ۱۷ تا ۲۲ براي جلوگيري از ايجاد ترافيک سنگين و همچنين رعايت فاصله گذاري اجتماعي فعال شده بود که با اوج گيري شيوع ويروس کرونا به پيشنهاد کميته حمل و نقل ستاد مديريت مبارزه با کرونا اجراي اين طرح همچنان لغو است.
بنده خدا تاکيد کرد: به محض اجراي مجدد طرح زوج و فرد خودروها، اطلاع رساني لازم از طريق شبکه‌هاي مجازي، صدا و سيما و مطبوعات انجام خواهد شد.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today