برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی ۴۷۴ بیمار سرپایی کرونا در زنجان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شناسایی ۴۷۴ بیمار سرپایی کرونا در زنجان

ايسنا/ طبق آخرين آمار کرونا در استان زنجان، امروز ۴۰ مورد مثبت بستري و ۴۷۴ مورد مثبت سرپايي از لحاظ آزمايشگاهي و فوت ۱۰ بيمار کرونايي ثبت شد.

بر اساس آخرين اخبار کرونا، سه شهرستان استان زنجان در وضعيت قرمز کرونايي و در پيک سوم کرونا قرار دارد. قطع زنجيره انتقال بيماري کرونا در استان تنها با رعايت جدي پروتکل‌هاي بهداشتي، استفاده از ماسک، رعايت بهداشت فردي و آداب تنفسي و فاصله اجتماعي امکان‌پذير خواهد بود.
در خصوص وضعيت مبتلايان ويروس کرونا در استان زنجان طي ۲َ۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۶۳۴ بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند و بستري جمعي از ابتداي شيوع ويروس کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۴۵۲ مورد بوده است.
طي ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۴ مورد مثبت ابتلا به بيماري کرونا به صورت سرپايي شناسايي شده است. در حال حاضر ۳۰ هزار و ۵۰۱ مورد مثبت سرپايي بر اساس يافته‌هاي آزمايشگاهي مبتلا به بيماري کرونا هستند.
همچنين طبق آخرين آمار کرونا در استان، موارد مثبت بستري کرونا در بيمارستان‌هاي استان زنجان، ۴۰ مورد بوده که از ابتداي شيوع ويروس کرونا تاکنون ۵۷۴۸ مورد مثبت بستري بر اساس يافته‌هاي آزمايشگاهي ثبت شده است.
متاسفانه طي ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ بيمار مبتلا به کرونا در اين استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتني است از ابتداي شيوع کرونا تاکنون مجموع بيماران فوت شده در استان زنجان به ۸۸۲ نفر رسيده است.
از ابتداي شيوع کرونا تاکنون در استان زنجان، مجموع بيماران بهبوديافته و ترخيص شده نيز ۴۶۱۸ مورد گزارش شده است.
قابل ذکر است، از ابتداي شيوع بيماري کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بيماري کرونا طبق يافته‌هاي آزمايشگاهي در استان زنجان ۳۶ هزار و ۲۴۹  مورد بوده است.
  
 

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today