برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند شرارت در هنگ مرزی جکیگور

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انهدام باند شرارت در هنگ مرزی جکیگور

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از دستگيري چهار شرور مسلح و کشف مقاديري سلاح، مهمات و تجهيزات توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزي جکيگور خبر داد.

سردار محمد ملاشاهي فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستاي ارتقاي امنيت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهديدات معاندان در سطح حوزه استحفاظي، مرزداران اين فرماندهي با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و رصد تحرکات اشرار در منطقه، موفق شدند اعضاي يک باند شرارت که باعث ايجاد ناامني در سطح منطقه شده بودند را دستگير کنند.
وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي هدفمند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان، مخفيگاه اين باند زورگير، راهزن و شرور در روستاي "مشينگ" مورتان شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي و با رعايت حقوق شهروندي، مرزداران موفق شدند چهار شرور که با شرارت‌هاي وسيع در سطح منطقه باعث ايجاد رعب و وحشت عمومي شده و موجبات نارضايتي مرزنشينان را فراهم آورده بودند در يک عمليات منسجم، مقتدرانه و موفقيت آميز دستگير کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان تصريح کرد: مرزداران در اين عمليات هوشمندانه مقاديري سلاح، مهمات و تجهيزات و يک دستگاه خودروي لندکروز را کشف کردند.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today