برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب ۴۴۸ نانوایی متخلف در مشهد

منبع
فارس
بروزرسانی
پلمب ۴۴۸ نانوایی متخلف در مشهد

فارس/ مدير سلامت محيط و کار دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: از ابتداي شيوع کرونا ۴۱ هزار و 94 فقره بازرسي از نانوايي‌هاي مناطق زيرپوشش اين دانشگاه انجام و 448 نانوايي متخلف در اين مدت پلمب شدند.

علي اصغر حسني، مدير سلامت محيط و کار دانشگاه علوم پزشکي مشهد اظهار کرد: از ابتداي شيوع کرونا ۴۱ هزار و 94 فقره بازرسي از نانوايي‌هاي مناطق زيرپوشش اين دانشگاه انجام و 448 نانوايي متخلف در اين مدت پلمب شدند.
وي تصريح کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نانوايي در مناطق زيرپوشش اين دانشگاه فعاليت دارند که به‌ صورت مستمر تحت نظارت و بازرسي قرار دارند و چنانچه عدم رعايت اصول بهداشتي در نانوايي که يکي از محل‌هاي انتقال ويروس کرونا به شمار مي‌رود مشاهده شود برخورد قانوني با متخلفان آن نانوايي صورت مي‌پذيرد.
مدير سلامت محيط و کار دانشگاه علوم پزشکي مشهد تاکيد کرد: براساس دستورالعمل‌هاي تعيين شده پرداخت هزينه نان با استفاده از کارت‌خوان و صرفاً توسط خود مشتري بايد انجام شود، از سوي ديگر در هر نانوايي بايد يک فروشنده براي دريافت وجه نقد به کار گرفته شود و اين فرد به هيچ عنوان نبايد در حوزه‌هاي تهيه و توزيع نان در تماس و ارتباط مستقيم باشد.
حسني با اشاره به اينکه اين مجموعه در زمينه حفظ سلامت مردم که مهم‌ترين وظيفه و مسئوليتش است با هيچ کسي تعارف ندارد، گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در حوزه نانوايي‌ها موضوع را به شماره‌هاي ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع‌رساني کنند تا بلافاصله مورد پيگيري قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانوني پذيرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar