logo

شناسایی ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
شناسایی ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: 213 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شدند.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: طي 24 ساعت گذشته 213 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در استان شناسايي شدند.
وي با بيان اينکه هم‌اکنون 580 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند، خاطرنشان کرد: 362 بيمار کرونايي در  سنندج، 34 نفر در سقز، 49 نفر در مريوان، 34 نفر در قروه، 18 نفر در بيجار، 34 نفر در کامياران، 10 نفر در ديواندره، 29 نفر در بانه، 5 نفر دهگلان و 5 بيمار کرونايي در سروآباد بستري هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: وضعيت 103 نفر بيمار مبتلا به کرونا در استان وخيم و در بخش ويژه(آي سي يو) بستري هستند.
رضاعي از مرگ 5 بيمار کرونايي طي 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: از زمان شيوع اين ويروس تا کنون 900 نفر بر اثر بيماري کرونا در کردستان جان باخته‌اند.
به گفته وي، 334 نفر در سنندج، 157 نفر در سقز، 65 نفر در قروه، 62 نفر در کامياران، 78 نفر در بانه، 53 نفر در ديواندره، 42 نفر در بيجار، 92 نفر در مريوان، 15نفر در دهگلان و  2 بيمار کرونايي در سروآباد تا اين لحظه جان‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل هاي مرتبط دفن شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online