برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت‌های جدید کرونایی در دلگان اعمال شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
محدودیت‌های جدید کرونایی در دلگان اعمال شد

باشگاه خبرنگاران/ ستاد مبارزه با کروناي دلگان سيستان‌وبلوچستان در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا از اعمال محدوديت‌هاي جديد در اين شهرستان خبر داد.

مجتبي شجاعي، فرماندار دلگان اظهار کرد: با توجه به شيوع ويروس کرونا و زير ساخت‌هاي نامناسب، وسعت و پراکندگي استان و عدم دسترسي همه مردم به تست کرونا تصميمات خلاقانه و متفاوتي در راستاي مبارزه با اين ويروس در اين شهرستان اعمال خواهد شد.
وي افزود: تشکيل اتاق فرماندهي مشترک ستاد مبارزه با کرونا جهت هماهنگي‌هاي لازم، تشکيل سه تيم متشکل از شبکه بهداشت، نيروي انتظامي و سپاه که کار نظارت بر اصناف شهر و انجام مانور روزانه را در بازار انجام دهند و اصناف فاقد ماسک را پلمب کنند.
وي تصريح کرد: تمامي دهياران بخش مرکزي و جلگه چاه هاشم مکلف‌اند دستگاه ضدعفوني تهيه و با همکاري پايگاه‌ها و بهورزان مکان‌هاي پر رفت و آمد و مناطق داراي بيمار مشکوک را در روستاها ضدعفوني کنند.
فرماندار دلگان ضمن معرفي کارکنان فاقد ماسک بر ضدعفوني مکان‌هاي پرتردد از جمله دستگاه‌هاي عابر بانک، خبازي‌ها، ادارات و اماکن عمومي شهرستان و کاهش نيروي کار ادارات به ۵۰ درصد تاکيد کرد.
وي با توجه به عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي توسط رانندگان خودروهاي سواري گفت: تمامي رانندگان مکلف‌اند علاوه‌بر استفاده از ماسک، خودروي خود را ضدعفوني کنند.
شجاعي اظهار کرد: با توجه به شرايط فعلي رانندگان مي‌توانند فقط سه نفر سرنشين، يک نفر در جلو و دو نفر را در عقب خودرو سوار کنند.
وي تاکيد کرد: بنا به تصميم ستاد مبارزه با کرونا هر رانندهاي که اين ضوابط را رعايت نکند علاوه‌بر ضبط گواهينامه و مدارک خودرو کارت سوخت آن نيز ابطال خواهد شد.
فرماندار دلگان گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده تخلف موارد مشخص شده از سوي رانندگان، تخلف آن را با ذکر پلاک خودرو به شماره ۱۰۰۰۷۸۶۸ ارسال تا با آنان برخورد شود.
وي تاکيد کرد: برگزاري هرگونه مراسم عروسي و فاتحه خواني مي‌بايست با هماهنگي، دستور و اجازه ستاد مبارزه با کرونا مبني بر رعايت کامل ضوابط و دستورالعمل‌هاي خاص بهداشتي برگزار شود.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today