برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب 2 واحد صنفی متخلف و تذکر به جایگاه‌داران کبودراهنگ

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پلمب 2 واحد صنفی متخلف و تذکر به جایگاه‌داران کبودراهنگ

ايسنا/ فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بيان اينکه همکاري مردم در اجراي طرح محدوديت‌هاي دو هفته‌اي براي قطع زنجيره ويروس کرونا قابل تقدير است، از پلمب دو واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبرداد.

حجت الله مهدوي، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بازديد ميداني از سطح شهر کبودراهنگ، اظهارکرد: به‌جز دو مورد مغازه داروخانه دامپزشکي و مغازه تودوزي که به دليل رعايت نکردن دستورات ستاد کرونا پلمپ شدند در ديگر موارد همه مردم در کنار مسئولان تلاش دارند ويروس کرونا را از شهر و ديار خود دور کنند.
وي با حضور در ورودي‌هاي اين شهرستان نيز ضمن قدرداني از نيروهاي انتظامي و شهرداري، تصريح کرد: همانگونه که اين عزيزان براي سلامت مردم تلاش مي‌کنند مردم نيز بايد به قدرداني از زحمات مدافعان سلامت و نيروهاي نظامي و انتظامي، اعضاي ستاد کرونا پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند.
فرماندار کبودرآهنگ در ادامه از ايستگاه بازرسي ورود و خروج در روستاي کردآباد و ادارات آموزش و پرورش، گاز، برق و بانک سپه و خيابانهاي شهيد مطهري و امام خميني(ره) و جايگاه پمپ بنزين بازديد کرد و به دليل رعايت نکردن مسائل بهداشتي در يکي از جايگاه‌هاي سوخت واقع در درون شهر تذکراتي هشداري به جايگاه‌داران داد و اين افراد به اداره تعزيرات حکومتي معرفي شدند.


آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today