برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه یک میلیونی ۶۴۶ راننده متخلف در همدان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جریمه یک میلیونی ۶۴۶ راننده متخلف در همدان

ايرنا/ رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: ۶۴۶ راننده بي‌اعتنا به محدوديت‌هاي ترافيکي پيش بيني شده از يکم آذر تاکنون يا جريمه يک ميليون توماني، اعمال قانون شدند.

سرهنگ احمد رحيمي، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان همدان اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مديريت هوشمند و اعمال محدوديت هاي ترافيکي تيم هاي پليس در ۳۵ نقطه ثابت مستقر شده و روزانه ۲۰۲ نيروي مرتبط با اين ماموريت به کار گرفته شده اند.
وي با بيان اينکه دراين مدت چهار هزار و ۴۵۶ مورد تذکر به رانندگان خاطي داده شده است، اضافه کرد: در اين راستا طي هفت روز گذشته ۲۲۸ راننده خاطي به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و  ۹۲۶ خودرو جريمه ۵۰۰ هزار توماني و ۶۴۶ خودرو نيز جريمه يک ميليون توماني شدند.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان همدان ادامه داد: پليس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غيربومي به همدان شده است.
سرهنگ رحيمي اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مديريت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهي خوبي در راستاي اجراي با اين طرح داشتند که با پنج هزار و ۲۸۰ مورد بازرسي هاي انجام شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و ساير نهادها، به ۱۹۳ واحد متخلف نيز تذکر داده شده است.
وي ادامه داد: در عين حال ۱۳۹ صورتجلسه درباره اخطار پلمب براي واحدهاي متخلف تنظيم و ۵۹ واحد نيز به علت رعايت نکردن مصوبات پلمب شدند.

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today