نماد آخرین خبر

کشف ۱۳ تن برنج احتکاری از یک انبار در همدان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف ۱۳ تن برنج احتکاری از یک انبار در همدان

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي استان همدان گفت: در بازرسي از يک انبار مواد غذايي ۱۳ تن برنج احتکار شده کشف شد.

سردار سلمان اميري، فرمانده انتظامي استان همدان از کشف بيش از ۱۳ تن برنج احتکار شده توسط مأموران پليس همدان خبر داد و گفت: به دنبال کسب خبري مبني بر احتکار برنج از سوي سودجويان در يکي از انبار‌هاي شهرستان همدان، بررسي موضوع در دستور کار مأموران تجسس قرار گرفت.
اميري افزود: در اين راستا اکيپي از مأموران انتظامي و کارشناسان استان همدان به محل اعزام شدند که در بازرسي از اين انبار ۱۳ تن برنج احتکار شده که ارزش آن بر اساس نظر کارشناسان سه ميليارد ريال برآورد شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان همدان همچنين از کشف بيش از پنج تن و ۱۳۰ کيلوگرم حبوبات احتکار شده توسط مأموران کلانتري ۱۳ همدان خبر داد و افزود: اکيپي از مأموران انتظامي و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماينده سازمان تعزيرات حکومتي استان همدان در بازرسي از يک انبار ۵ تن و ۱۳۰ کيلو گرم حبوبات احتکار شده را کشف کردند.
او با اشاره به اينکه اين انبار پلمب و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، گفت: پليس با تمام توان و به کار گيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق کالا‌هاي اساسي و ارزاق عمومي مردم با اخلالگران اقتصادي مبارزه مي‌کند.

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today