برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازداشت 4 نفر از بانیان مجلس ترحیم در شوش

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازداشت 4 نفر از بانیان مجلس ترحیم در شوش

ايرنا/ دادستان شوش گفت: چهار نفر از افرادي که بدون توجه به محدوديت‌هاي کرونايي اقدام به برپايي مجلس ترحيم و تيراندازي در يکي از مناطق شهر شوش کرده بودند بازداشت شدند.

مصطفي نظري، دادستان شوش در اين باره اظهار کرد: از اين افراد ۲ نفر باني اصلي مجلس ترحيم به جرم تهديد سلامت عمومي جامعه راهي بازداشتگاه شدند.
دادستان عمومي و انقلاب شوش همچنين از دستگيري ۲ نفر ديگر که در مجلس عزاداري در شهر شوش اقدام به تيراندازي هوايي کرده بودند خبر داد و گفت: اين افراد به اتهام قدرت نمايي با اسلحه و اخلال در نظم عمومي به زندان معرفي شدند.
وي در ادامه با اشاره به وضعيت شيوع کرونا در سطح شهرستان شوش گفت: با وجود هشدارهاي مکرر مبني بر پرهيز از برگزاري هرگونه تجمع و مهماني همچنان عده اي نسبت به رعايت قانون بي‌توجهي مي‌کنند
وي افزود: هرگونه غفلت در زمينه رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي تبعات سنگين در پي دارد از اين رو با هماهنگي مقام قضايي، صاحبان منازل، تالار و رستوران‌هايي که اقدام به برپايي مجالس عروسي، عزا و هرگونه مهماني کنند بدون اغماض و گذشت اعمال قانون مي‌شوند.
گردهمايي و ميهماني از جمله مجالس عروسي و عزا از جمله علل شيوع ويروس کرونا مي باشند. 
محدوديت‌هاي جديد کرونايي در خوزستان از يکم آذرماه براي مدت ۲ هفته آغاز شده است.
علاوه بر شهرستان هاي اهواز و کارون که از لحاظ کرونا در وضعيت قرمز به سر مي برند ۱۵ شهرستان ديگر اين استان از جمله مسجدسليمان، آغاجاري، آبادان، رامهرمز، اميديه، شوشتر، دزفول، انديمشک، رامشير، باغملک، ايذه، شادگان، خرمشهر و لالي و بهبهان در وضعيت نارنجي قرار دارند.
شهرستان هاي ماهشهر، حميديه، هفتکل، شوش، هويزه، دشت آزادگان، انديکا، باوي، گتوند، و هنديجان نيز در وضعيت زرد به سر مي‌برند.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today