برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند سرقت از منازل در طالقان

منبع
مهر
بروزرسانی
انهدام باند سرقت از منازل در طالقان

مهر/ فرمانده انتظامي طالقان گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با دستگيري سارقان حرفه‌اي اماکن خصوصي پرده از ۱۰ فقره سرقت در اين شهرستان برداشتند.

سيدصالح بذرگري، فرمانده انتظامي طالقان اظهار کرد: با دريافت شکايتي مبني بر چند فقره سرقت منزل در شهرک‌هاي شهرستان طالقان، بررسي موضوع در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي دو نفر از سارقان شدند و با تحت مراقبت قرار دادن آنها، با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه هر دوي آنها را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.
فرمانده انتظامي طالقان بيان کرد: در بازرسي از منزل سارقان، تعداد زيادي اقلام سرقتي از قبيل دريل، شيرآلات، سنگ فلز و… کشف شد.
وي تصريح کرد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصي در سطح شهرستان طالقان و شهرک هيو ساوجبلاغ اقرار کردند.
بذرگري با اشاره به دستگيري يک مال‌خر اموال مسروقه در اين خصوص، تصريح کرد: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان اين پرونده شناسايي شده‌اند.
وي با اشاره به سوابق متعدد متهمان در زمينه سرقت، خاطرنشان کرد: با تکميل پرونده، متهمان براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday