برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۷ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳۷ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمب شد

ايرنا/ رييس شبکه بهداشت و درمان آران و بيدگل گفت: ۳۷ واحد صنفي متخلف اين شهرستان در مدت ۱۲ روز از اجراي طرح محدوديت‌ کرونايي پلمب شد.

اعظم باقري، رييس شبکه بهداشت و درمان آران و بيدگل ابراز کرد: اين واحدهاي صنفي شامل پوشاک‌ فروشي، آبميوه و بستني فروشي، نانوايي، باشگاه ورزشي، قنادي و اسباب‌بازي فروشي در پي گشت‌هاي بازرسي و نظارت بر اجراي دستورالعمل‌هاي بهداشتي مبارزه با شيوع کرونا شهرستان آران و بيدگل به دليل رعايت نکردن محدوديت‌هاي کرونايي پلمب شد. 
وي با بيان اينکه از آغاز محدوديت‌هاي دوهفته‌اي ۷۲۳ بازديد از اصناف توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است، ادامه داد: در اين مدت افزون بر ۶۰۰ تذکر شفاهي و ۶۰ مورد اخطار به اصناف داده شده است. 
به گفته باقري، بيش از ۹۰ درصد مردم، اصناف و صاحبان مشاغل اين شهرستان در اجراي طرح محدوديت‌هاي جديد کرونايي همراهي مي‌کنند که اميداريم اين همراهي تا پايان محدوديت‌ها ادامه داشته باشد.
اين مسئول بهداشت و درمان تصريح کرد: کوچک‌ترين چشم‌پوشي در برخورد با تخلف‌ها وجود نخواهد داشت و کم‌ترين برخورد با واحدهاي متخلف، پلمب است، از اين رو انتظار مي‌رود واحدهاي صنفي، صنايع و تشکل‌ها نسبت به رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و محدوديت هاي اعلامي ستاد کرونا اقدام کنند تا از فعاليت آنها جلوگيري نشود.
باقري افزود: نظارت و بازرسي واحدهاي صنفي و صنعتي در راستاي رعايت مناسب دستورالعمل‌هاي بهداشتي، فاصله‌گذاري اجتماعي به ويژه استفاده از ماسک با افزايش آمار بيماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان تشديد شده است.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today