برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۸۵ هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف ۸۵ هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان

فارس/ فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف يک ميليون و 710 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش يک ميليارد و 368 ميليون ريال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

سردار غلامرضا جعفري، فرمانده انتظامي استان هرمزگان اظهار کرد: ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرستان بندر لنگه با انجام اقدامات نوين پليسي از تصميم قاچاقچيان مبني بر راه انداختن کاروان حمل کالاي قاچاق و انتقال محموله سيگار با چندين دستگاه خودروي سواري در محور بندرلنگه - پارسيان مطلع و پيگيري موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وي افزود: مأموران با تشکيل سه اکيپ به صورت نامحسوس به محل اعزام و خودروهاي حامل کالاي قاچاق را در يک مسير فرعي شناسايي و زماني که قاچاقچيان قصد داشتند سيگارهاي قاچاق را از خودروهاي سواري به يک دستگاه نيسان انتقال دهند در يک عمليات غافلگيرانه و منسجم وارد عمل شدند. 
فرمانده انتظامي هرمزگان بيان کرد: تعداد 4 نفر از قاچاقچيان با دو دستگاه خودرو پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواري و 4 دستگاه پژوسواري و يک دستگاه نيسان  نيز توقيف و 4 نفر متهم در اين زمينه دستگير شدند. 
سردار جعفري با بيان اينکه مأموران در بازرسي از خودروهاي مذکور تعداد يک ميليون و 710 هزار نخ سيگار قاچاق کشف کردند، اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش سيگارهاي مکشوفه يک ميليارد و 368 ميليون ريال برآورد شده است. 
وي با تأکيد بر اينکه ساير متهمان نيز شناسايي و اقدامات پليسي جهت دستگيري آنان در دستور کار مأموران قرار دارد، به شيوه و شگرد قاچاقچيان اشاره و خاطرنشان کرد:  طي بررسي ها و تحقيقات به عمل آمده قاچاقچيان با توجه به تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي، اقدام به انتقال قاچاق در چندين مرحله و با حجم کم مي کنند و پس از حصول اطمينان از امن بودن محور نسبت به انتقال به نقطه بعدي اقدام مي‌کنند که با تيزهوشي مأموران نقطه امني براي آنان در استان وجود نخواهد داشت.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today