برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نجات یک قلاده شغال گرفتار شده در خواف

منبع
فارس
بروزرسانی
نجات یک قلاده شغال گرفتار شده در خواف

فارس/ يک قلاده شغال که در استخر کشاورزي گرفتار شده بود توسط مأموران يگان حفاظت محيط‌زيست شهرستان خواف نجات و رهاسازي شد.

داوود نورمحمدي، سرپرست اداره حفاظت محيط زيست خواف دراين باره گفت: بنا به گزارش واصله توسط يکي از مالکين چاه کشاورزي بخش سلامي مبني بر سقوط يک قلاده شغال در استخر کشاورزي اش ، مأمورين يگان حفاظت محيط ‌زيست خواف به محل اعزام شدند.
وي افزود: يک قلاده شغال احتمالابه‌منظور برطرف کردن تشنگي به استخر چاه کشاورزي نزديک شده که به داخل آن سقوط کرده است ،پس ازحضور مأموران يگان حفاظت محيط‌زيست شهرستان خواف در محل به داخل استخر رفته و حيوان مذکور را از تلف شدن نجات دادند.
سرپرست اداره حفاظت محيط زيست خواف خاطرنشان کرد: اين‌گونه اتفاقات نتيجه رعايت نکردن حقابه حيوانات و سهل انگاري در رعايت نکات ايمني اطراف استخر هاي آب چاههاي کشاورزي است متأسفانه اکثر بهره‌برداران از منابع آبي با استفاده از لوله، آب مورد نياز را به استخر انتقال و هيچ‌گونه منابع آبي در دسترس حيات‌وحش باقي نمي‌ماند.بنابر اين از کشاورزان عزيز درخواست مي کنيم نسبت به احداث آبشخورهاي کوچک در کنار استخرهاي ذخيره آب جهت استفاده حيوانات و همچنين انجام اقدامات ايمني و فنس کشي کامل اطراف استخر هاي ذخيره آب اقدام کنند تا از اينگونه خطرات نيز جلوگيري شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar