برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۰ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۳۰ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد

تسنيم/ دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشي شدن ۳۰ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: با متلاشي شدن اين باندها بيش از ۱۰ تن مواد مخدر کشف که ۶۵ درصد آن در دريا و سواحل خليج فارس کشف شده است.

ارسطو ترکمان منش، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از استقرار سگ‌هاي موادياب «سپکا» در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر سگ‌هاي موادياب در گمرگات، گلوگاه‌ها، بازرسي‌هاي جاده‌اي و ديگر نقاط حساس استان بوشهر مستقر است.
وي با بيان اينکه تمام کالاهاي صادراتي مورد بررسي و ارزيابي توسط سگ‌هاي موادياب قرار مي‌گيرد، گفت: از زمان استقرار سگ‌هاي موادياب در استان بوشهر بيش از 100 کيلوگرم مواد مخدر که به صورت حرفه‌اي و ماهرانه جاسازي شده بود کشف شده است.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از ناامن بودن همه نقاط استان براي فعاليت سوداگران مرگ خبر داد و بيان کرد: سگ‌هاي موادياب در تمامي نقاط استان بوشهر به صورت غيرمترقبه حضور دارند و با سوداگران مرگ برخورد مي‌کنند.

کشف 650 تن مواد مخدر توسط پليس
ترکمان‌منش تصريح کرد: با استقرار سگ‌هاي موادياب و تجهيز مرزباني و درياباني استان بوشهر به شناورهاي تندرو و پيشرفته هر گونه فرصت از قاچاقچيان مواد مخدر در دريا و خشکي گرفته شده است.
وي، از متلاشي شدن 30 باند کلان موادمخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: با متلاشي شدن اين باندها در هشت ماه گذشته 10 تن و 200 کيلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که 65 درصد آن در دريا و سواحل خليج فارس اين استان کشف شده است.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان بوشهر بيشترين نوع مواد مخدر کشف شده را ترياک دانست و تصريح کرد: در اين مدت بيش از 2400 نفر از قاچاقچيان، توزيع کنندگان مواد مخدر و معتادان دستگير و تحويل مقامات قضايي استان بوشهر شده است.
ترکمان‌منش با قدرداني از همکاري نيروهاي انتظامي، مرزباني، درياباني، سپاه، بسيج و نيروهاي امنيتي در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر، گفت: همکاري مردم استان بوشهر در مقابله با مواد مخدر ستودني است، چراکه همراهي مردم سبب شده برخورد با قاچاق مواد مخدر تسريع شود.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar