نماد آخرین خبر

مدیرعامل کشت‌وصعنت و دامپروری مغان منصوب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مدیرعامل کشت‌وصعنت و دامپروری مغان منصوب شد

ايرنا/ اسدالله محسن زاده و قاسم محمدي روز چهارشنبه در آييني به عنوان مديرعامل جديد هيات مديره شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان معرفي شدند.

در اين آيين قاسم محمدي نماينده دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه شهرستانهاي اردبيل، نمين، نير و سرعين هم به عنوان رئيس هيات مديره اين شرکت معرفي شد.
وکيل سپه اجيرلو، نماينده دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه پارس‌آباد و بيله‌سوار، قدير پسندي مدير باغات شرکت کشت و صنعت مغان و حسن نظيفي مدير جهاد کشاورزي شهرستان پارس‌آباد هفته گذشته به عنوان اعضاي جديد هيات مديره کشت و صنعت و دامپروري مغان معرفي شده بودند.
اين تغيير به دنبال استعفاي حسن عباسي معروفان اهري که هفته قبل به عنوان مدير عامل اين شرکت معرفي شده بود، اتفاق افتاد.
شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان با داشتن اراضي وسيع زراعي، ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار باغات مدرن ميوه، مجتمع بزرگ دامپروري، کارخانه‌هاي قند، لبنيات، فرآوري ميوه و چند واحد توليدي ديگر از شرکت‌هاي منحصر به فرد کشور محسوب مي‌شود.
شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان در اجراي قانون خصوصي سازي در سال ۱۳۸۸ در ليست واگذاري ها قرار گرفت و بعد از چهار فقره آگهي درسال ۱۳۹۷ به بخش خصوصي واگذار شد.
اين واگذاري با توجه به اعتراض‌هايي که به دنبال داشت در شانزدهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ با پنج راي موافق و يک راي مخالف هيات داوري واگذاري ابطال شد.

 

  

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today