برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار کرونا در فارس ۱۶۴ هزار و ۳۶۳ نفری شد

منبع
شبستان
بروزرسانی
آمار کرونا در فارس ۱۶۴ هزار و ۳۶۳ نفری شد

شبستان/ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز گفت: از ابتداي شيوع کرونا تا کنون بيش از ۵۶۸ هزار تست تشخيصي کرونا در استان انجام شده و آمار قطعي مبتلايان نيز ۱۶۴ هزار و ۳۶۳ نفر اعلام شده است.
 
عبدالرسول همتي، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز امروز (چهارشنبه 24 دي) با اشاره به آخرين آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: از ابتداي شيوع کرونا تا کنون بيش از 568 هزار تست تشخيصي کرونا در استان انجام شده و آمار قطعي مبتلايان نيز 164 هزار و 363 نفر اعلام شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: از ابتداي شيوع کرونا در فارس تا کنون 159 هزار و 846 نفر نيز پس از بهبودي از بيمارستان و ايزوله خانگي خارج شده اند.
وي اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، پنج فرد مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتي هاي فارس را به سه هزار و 77 نفر رسانده است.
همتي اعلام کرد: 472 بيمار مبتلا به کرونا نيز در بيمارستان هاي استان بستري هستند که حال 87 نفر آنها وخيم است و در بخش مراقبت هاي ويژه بستري شده اند.

وي تاکيد کرد: با شناسايي نخستين مورد ابتلا به ويروس جهش يافته کرونا در کشور موسوم به «ويروس انگليسي»، لزوم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي بيشتر احساس مي شود.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online