برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افزایش ۱۰ درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کاشان

منبع
مهر
بروزرسانی
افزایش ۱۰ درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کاشان

مهر/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان از افزايش ۱۰ درصدي بيماران مبتلا به کرونا در بيمارستان هاي منطقه کاشان نسبت به روز گذشته خبر داد.

سيدعليرضا مروجي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان با اشاره به مراجعه ۱۲۰ هزار و ۷۸۵ نفر به مراکز بستري و سرپايي تشخيصي و درماني در دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل از ابتداي شيوع کرونا تاکنون، اظهار کرد: هشت هزار و ۱۷۶ بيمار حاد تنفسي نيز تاکنون از بيمارستان‌هاي کاشان و آران و بيدگل مرخص شده‌اند.
وي با اشاره به بستري ۹ بيمار جديد حاد تنفسي در بيمارستان‌هاي منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: پنج نفر از اين بيماران در بيمارستان‌هاي شهر کاشان و چهار بيمار نيز در بيمارستان‌هاي شهر آران و بيدگل بستري شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان با بيان اينکه حداقل سن بستري شدگان در شبانه روز گذشته ۴۰ و حداکثر سن آنها ۸۷ سال بوده است، ابراز کرد: پنج نفر از اين افراد اهل شهرستان کاشان و چهار نفر نيز اهل شهرستان آران و بيدگل بوده‌اند.

۷۱ بيمار حاد تنفسي در بيمارستان‌هاي منطقه کاشان بستري هستند
وي با اشاره به اينکه هم اکنون ۷۱ بيمار حاد تنفسي در بيمارستان‌هاي منطقه کاشان بستري هستند، تصريح کرد: ۵۴ مورد از اين تعداد در بيمارستان‌هاي کاشان و ۱۷ نفر نيز در بيمارستان‌هاي آران و بيدگل بستري هستند و اين نشان دهنده افزايش ۱۰ درصدي بستري بيماران مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي منطقه کاشان نسبت به روز گذشته است.
مروجي از بستري ۲۰ بيمار در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان‌هاي منطقه کاشان خبر داد و بيان کرد: ۱۷ نفر از اين تعداد در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان‌هاي کاشان و سه نفر نيز در بيمارستان‌هاي آران و بيدگل بستري هستند.
وي بيان کرد: خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته هيچ بيمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان با اشاره به ابتلاي ۱۵ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد کل افراد مبتلا به اين ويروس در منطقه کاشان با تست PCR مثبت از ابتداي شيوع تاکنون به ۱۳ هزار و ۲۳۷ مورد افزايش يافت.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today