برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حادثه تلخ برای سرباز مازندرانی

منبع
سلام نو
بروزرسانی
حادثه تلخ برای سرباز مازندرانی

سلام نو/ فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، از سرقت يک دستگاه خودروي پرايد خبر داد و گفت: سارقان خودرو يک سرباز را زخمي کردند.

سارقان خودرو در مسير گيلان به مازندران بعد از زخمي کردن يک سرباز، با تيراندازي پليس دستگير شدند.
سرهنگ قيصري فرمانده انتظامي شهرستان رامسر گفت: در پي اعلام عوامل انتظامي استان گيلان و شهرستان رودسر مبني بر تردد يک دستگاه خودرو سرقتي پرايد که صبح ديروز در شهرستان رشت توسط دو سارق سرقت شده بود، مراتب در دستور کار عوامل انتظامي اين شهرستان مستقر در گيت ورودي کنترل تردد پليس راه چابکسر قرار گرفت.
او با بيان اينکه پس از لحظاتي خودروي سرقتي در ورودي پليس راه مشاهده و پس از دستور ايست پليس، هنگام اقدام به فرار با يکي از سربازان وظيفه شناس پليس راه چابکسر برخورد مي‌کند، افزود: ماموران انتظامي شهرستان رامسر و پليس راه چابکسر اقدام به تعقيب آن‌ها کرده و پس از چندين مرحله تيراندازي ، خودروي سرقتي در ابتداي حوزه استحفاظي اين شهرستان توقيف شد.

پايان کار سارقان خودرو با شليک پليس

سرهنگ قيصري با اشاره به دستگيري يکي از سارقان و نيز فرار ديگر سارق از ادامه اقدامات و تلاش‌هاي پليس براي دستگيري وي خبر داد و گفت: حال عمومي سرباز مصدوم پس از انتقال به بيمارستان خوب و متعادل گزارش شده است.
رئيس پليس شهرستان رامسر با تقدير از اهالي منطقه دريا پشته در ياري رساندن به پليس براي دستگيري سارقان گفت: امنيت و حفظ جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پليس محسوب شده و در اين ارتباط با هيچ مجرمي تعارف ندارد و براي امنيت شهروندان از جان خود خواهد گذشت.

آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today