برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روزهای نخست بهمن‌ برای چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
روزهای نخست بهمن‌ برای چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی می‌شود

ايرنا/ مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: براي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري و ابتداي بهمن‌ماه بارش برف و باران در بسياري از مناطق اين استان پيش‌بيني مي‌شود.

مهران چراغپور، مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه افزود: بارش‌ها از صبح چهارشنبه يکم بهمن ماه در استان آغاز مي‌شود و تا پايان روز پنجشنبه تداوم مي‌يابد.
وي، شدت بارش‌ها را براي مناطق شمالغرب استان و به طور مشخص شهرستان کوهرنگ اعلام کرد و گفت: در اين مناطق کولاک برف، کاهش ديد، لغزندگي جاده‌ها و پديده مه گرفتگي پيش‌بيني مي‌شود.
چراغپور با بيان اينکه سامانه بارشي پيش‌رو از شدت زيادي برخوردار نيست، تصريح کرد: پيش‌بيني مي‌شود اين سامانه ۱۳ ميليمتر بارش در کوهرنگ و پنج ميليمتر بارش در شهرستان شهرکرد به همراه داشته باشد.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اما از آنجا که اين سامانه بارشي، سرد است بارش‌ها در شهرکرد نيز به شکل برف و باران خواهد بود.

چراغپور همچنين از کاهش۱۰ تا ۱۲ درجه‌اي دما در استان براي روزهاي جمعه، شنبه و يکشنبه خبر داد و پيش‌بيني کرد، دما در شهرکرد تا ۱۷ درجه سانتي‌گراد زير صفر و دما در کوهرنگ تا ۲۰ درجه سانتي‌گراد زير صفر کاهش يابد.
وي با تاکيد بر خودداري از سفرهاي غيرضروري در روزهاي آينده خاطر نشان کرد: با يخ‌زدگي جاده‌ها و لغزندگي معابر، اختلال در ترددها رخ مي‌دهد و توصيه مي‌شود تا از سفرهاي غيرضروري طي اين روزها خودداري شود.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري سرچشمه ۲ رود زاينده‌رود و کارون و بخشي از رودخانه دز است و افزايش يا کاهش بارش‌ها در اين استان، خوزستان، اصفهان و فلات مرکزي را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday