برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی ۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
شناسایی ۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاين/ طي ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۴ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد_۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.

دکتر شيراني، رياست دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، آمار جديد بيماري کرونا در استان در چهارمين روز از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ را به شرح زير عنوان کرد:
طي ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ بيمار با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۲۷ بيمار با علايم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده اند.
طي ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۴ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد_۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
هم اکنون ۸۶ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۵۵ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
متاسفانه طي ٢۴ ساعت گذشته يک مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد_۱۹ در استان گزارش گرديد و مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري به ۷۴۰ نفر رسيد.
هم اکنون ۱۳ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday