برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳ هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد

منبع
مهر
بروزرسانی
۳ هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد

مهر/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي اصفهان گفت: مراجعات بيماران مبتلا به کرونا درمراکز درماني تحت پوشش اين دانشگاه رو به افزايش است و طي سه هفته آينده شاهد اوج گيري اين بيماري خواهيم بود.

بهروز کليدري معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي اصفهان با اشاره به اينکه تعداد بيماران کرونايي در استان وضعيت با ثباتي را داشته است، اظهار داشت: اين در حالي است که از يک هفته گذشته تاکنون شاهد افزايش بيماران در مراکز درماني تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي اصفهان هستيم.

روند افزايش بيماران سرپايي

وي با بيان اينکه افزايش بيماران سرپايي مبتلا به کرونا بيانگر پيام خوبي نيست، ادامه داد: بايد توجه داشت که با روند فعلي طي دو هفته آينده شاهد افزايش بيماران بستري در استان اصفهان خواهيم بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي اصفهان با بيان اينکه در حال حاضر تعداد بيماران بستري مبتلا به کرونا در مراکز درماني تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي اصفهان بين ۴۰۰ تا ۴۵۰ نفر در نوسان است و انتظار مي‌رود که با شرايط فعلي اين روند رو به افزايش باشد.

بيمار مشکوک به کروناي انگليسي در اصفهان شناسايي نشده است

وي با اشاره به اينکه تاکنون هيچ مورد مشکوک به بيماري کروناي انگليسي در اصفهان نداشته‌ايم، اضافه کرد: همچنين تاکنون مورد مبتلا به آنفلوآنزا نيز در اصفهان گزارش نشده است.
کليدري در ادامه در خصوص تأثير افزايش آلاينده‌هاي جوي بر روي بيماران تنفسي اضافه کرد: شرايط فعلي کيفيت هوا در اصفهان عوارض بيماري کرونا را افزايش مي‌دهد و مي‌تواند منجر به افزايش مرگ و مير بيماران مبتلا به کرونا باشد.
وي ادامه داد: ما نگران ساده انگاري‌ها در استان اصفهان هستيم و طي سه هفته آينده شاهد شرايط نامناسبي خواهيم بود.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today