نماد آخرین خبر

مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکي ايرانشهر گفت: يک مادر باردار پر خطر نيکشهري از طريق اورژانس هوايي از نيکشهر به ايرانشهر و پس از آن به يزد براي درمان اعزام شد.

کامران کردي سرپرست دانشگاه علوم پزشکي ايرانشهر اظهارداشت: در پي تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهي عمليات فوريت‌هاي پزشکي مبني بر وضعيت اورژانسي مادر باردار و طولاني بودن راه‌هاي ارتباطي زميني، بالگرد اورژانس هوايي ايرانشهر به مقصد نيکشهر به پرواز درآمد.
او افزود: با توجه به شرايط اورژانسي اين مادر ٣٨ ساله و ضرورت انجام اقدامات درماني خاص و لزوم انتقال سريع به مرکز درماني مجهز، ماموريت اورژانس هوايي انجام و بيمار پس از اقدامات درماني پيش بيمارستاني به فرودگاه ايرانشهر منتقل و طبق هماهنگي با اورژانس هوايي کشور با توجه به مسافت زياد و تسهيل در امر انتقال، اين مادر باردار با هواپيما جهت درمان تخصصي و تکميلي به بيمارستان شهيد صدوقي يزد منتقل شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي ايرانشهر ضمن قدرداني از زحمات کادر پرواز و تيم پزشکي اورژانس هوايي و با بيان اينکه حتي ثانيه‌ها هم در زندگي اين بيمار تاثير گذار بود ابراز اميدواري کرد که با انجام اقدامات پزشکي در يزد اين شخص سلامتي خود را باز يابد و به آغوش خانواده‌اش برگردد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today