نماد آخرین خبر

کشف ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق در مشگین‌شهر

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق در مشگین‌شهر

ايرنا/ فرمانده انتظامي استان اردبيل از کشف ۴۰۰ تن کود شيميايي قاچاق و تقلبي به ارزش ۱۰ ميليارد ريال در شهرستان مشگين شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسيني، فرمانده انتظامي استان اردبيل در تشريح اين خبر گفت: به دنبال دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر توليد و دپوي کودهاي شيميايي قاچاق و تقلبي در کارگاهي واقع در جاده اهر - مشگين‌شهر موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با شناسايي و انجام بررسي‌هاي تخصصي و تحقيقات ميداني صحت گزارش را تاييد و با هماهنگي قضايي به همراه کارشناسان و بازرسان تعزيرات حکومتي، جهاد کشاورزي و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي اظهار کرد: در بازرسي از اين کارگاه ۴۰۰ تن کود شيميايي قاچاق و تقلبي که به صورت غيرقانوني دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي استان اردبيل با اشاره به اينکه با دستور قضايي اين کارگاه و انبار پلمب شد، بيان کرد: کارشناسان ارزش کودهاي شيميايي قاچاق و تقلبي کشف شده را ۱۰ ميليارد ريال اعلام کردند.
سردار حسيني اضافه کرد: در اين رابطه يک نفر قاچاقچي دستگير و با تشکيل پرونده اي براي سير مراحل قانوني و رسيدگي تحويل سيستم قضايي شد.
وي گفت: خريد و فروش و حمل يا نگهداري کالا خارج از ضوابط تعييني دولت تخلف محسوب مي‌شود و با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.

 
  
  

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today