برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۰ هزار روستایی در چهارمحال و بختیاری از آب لوله‌کشی بهره‌مند شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
۲۰ هزار روستایی در چهارمحال و بختیاری از آب لوله‌کشی بهره‌مند شدند

فارس/ مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت: با افتتاح طرح آب‌رساني به 12 روستاي استان 20 هزار نفر شامل 4 هزار و 821 خانوار به جمعيت روستايي برخوردار از آب لوله‌کشي استان اضافه شد.

احمدرضا محمدي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري امروز از افتتاح طرح تأمين آب آشاميدني 12 روستا خبر داد و گفت: در چهل و دومين هفته پويش ملي «هر هفته الف-ب ايران» پروژه‌هاي آب‌رساني در 9 استان کشور از جمله چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين پروژه صبح امروز به صورت ويديو کنفرانس با وزير نيرو و با حضور مسؤولان استاني در روستاي بالد شهرستان اردل افتتاح شد، افزود: در طرح آبرساني 12 روستاي استان 8 ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.
وي ادامه داد: آبرساني به اين ۱۲ روستا شامل هفت کيلومتر خطوط انتقال، 40 کيلومتر اصلاح و بازسازي و ۱۸ کيلومتر توسعه شبکه است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: با افتتاح طرح آب‌رساني به 12 روستاي استان 20 هزار نفر به جمعيت روستايي برخوردار از آب لوله‌کشي استان اضافه شد که اين تعداد شامل 4 هزار و 821 خانوار مي‌باشد.
محمدي بيان کرد: اين روستاها شامل روستاي تگرگ‌آب در شهرستان بروجن، عيسي‌آباد و فيل‌آباد در شهرستان فارسان، بارده در شهرستان بن، مازه‌رشته در کوهرنگ، نيسياق، کوران‌آباد، شکرآباد، بالد، ارجل، سرزرد و توله‌دان در شهرستان اردل است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: تا پيش از اين ۷۷ درصد جمعيت روستايي استان از آب آشاميدني لوله‌کشي بهرمند بودند که امروز اين رقم با پيشرفت 1.5 درصدي به ۷۸.۵ درصد افزايش يافت.
وي در پايان عنوان کرد: بخشي از روستاهاي دو شهرستان کوهرنگ و لردگان هنوز آب آشاميدني لوله‌کشي ندارد.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday