برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پایگاه انتقال خون کرمان امروز و فردا فعال است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پایگاه انتقال خون کرمان امروز و فردا فعال است

ايسنا/ مديرکل انتقال خون استان کرمان گفت: به دليل کمبود ذخاير خون، امروز پنج شنبه مصادف با ولادت حضرت علي(عليه السلام) و جمعه هشتتم اسفندماه، پايگاه مرکزي انتقال خون واقع در بلوار ۲۲ بهمن کرمان جنب شرکت گاز از ساعت هشت صبح تا ۱۴ فعال و آماده خونگيري از اهداکنندگان است.

روح الله ميرزايي، مديرکل انتقال خون استان کرمان اظهار کرد: به دليل کاهش مراجعه به پايگاه هاي انتقال خون، با کمبود ذخاير خون در استان کرمان مواجه هستيم.
وي افزود: به دليل کمبود ذخاير خون، امروز پنج شنبه مصادف با ولادت حضرت علي(عليه السلام) و جمعه هشتم اسفندماه، پايگاه مرکزي انتقال خون واقع در بلوار ۲۲ بهمن کرمان جنب شرکت گاز از ساعت هشت صبح تا ۱۴ فعال و آماده خونگيري از اهداکنندگان است. 
ميرزايي با اشاره به اينکه در همه گروه هاي خوني به خصوص گروه خوني O با کمبود ذخاير مواجه هستيم، تصريح کرد: چنانچه مردم که هميشه به کمک نيازمندان به خون آمده اند، به فکر نيازمندان باشند و اهداي خون را جزو کارهاي ضروري و مهم دانسته و مراجعه کنند، اين کاهش جبران مي شود و نيازمندان به خون، دغدغه کمبود خون را نخواهند داشت.
وي بيان کرد: از همه هم استاني ها درخواست داريم در اين ايام با مراجعه به پايگاه هاي سراسر استان نسبت به اهداي خون اقدام کنند تا کاهش ذخاير استان جبران شود.
مديرکل انتقال خون استان کرمان اظهار کرد: در پايگاه هاي انتقال خون پروتکل هاي بهداشتي کاملا رعايت مي شود و وسايل معاينه ضدعفوني مي ود و در صورتي که فردي کوچکترين علامت از هر بيماري داشته باشد، اجازه اهداي خون پيدا نمي کند، بنابراين اهداکنندگان نگران ابتلا به کرونا در پايگاه ها نباشند.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar