برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی ۳ بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در سقز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شناسایی ۳ بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در سقز

باشگاه خبرنگاران/ معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: سه بيمار مشکوک مبتلا به ويروس جهش يافته کرونا(انگليسي) در سقز شناسايي و نمونه‌هاي اخذ شده براي تاييد به تهران ارسال شده است.

ابراهيم قادري، معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي کردستان از شناسايي ۳ بيمار مشکوک به کروناي انگليسي در سقز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اينکه هنوز نتايج آزمايش اين افراد اعلام نشده است نمي‌توان با قطعيت نوع آن را کروناي انگليسي اعلام کرد.
وي افزود: در حال حاضر مشغول فراهم کردن امکان انجام تست‌هاي ويژه ويروس جهش يافته کروناي انگليسي در استان هستيم و امکانات آن فراهم شده است.
معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي کردستان درباره سه بيمار شناسايي شده مشکوک به اين  کروناي انگليسي در سقز، افزود: افراد در تماس نزديک با اين بيماران شناسايي و در حال انجام تست کرونا از آن‌ها هستيم.
قادري ادامه داد: بدون شک استان به‌زودي درگير اين ويروس مي‌شود و بعيد نيست در حال حاضر هم اين ويروس در حال گردش باشد چرا که مناطق مختلفي از کشور با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند.
وي با تاکيد بر اينکه رعايت نکات و دستورالعمل‌هاي بهداشتي بايد بيش از پيش مورد نظر شهروندان باشد اضافه کرد: در حال حاضر نگراني اصلي ما تجمع‌هاي خانوادگي، مهماني‌ها و عروسي‌هاست که به عنوان مهم‌ترين کانون‌هاي شيوع ويروس به شمار مي‌روند چرا که افراد حاضر در اين دورهمي‌ها بدون ماسک و بدون کمترين رعايت نکات بهداشتي در آن حضور دارند.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online