برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تیم فوتسال بانوان اسفراین برابر رهیاب تهران مساوی کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تیم فوتسال بانوان اسفراین برابر رهیاب تهران مساوی کرد

ايرنا/ تيم فوتسال کيمياي اسفراين در رقابتي جذاب و نفس‌گير در هفته هفتم ليگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل تيم رهياب تهران با نتيجه پر گل ۵ بر ۵ مساوي شد.

اين بازي ظهر امروز جمعه در سالن شهداي کارگر اسفراين برگزار شد.
زهرا حاتمي، سرمربي تيم فوتسال کيمياي اسفراين در حاشيه اين بازي اظهار داشت: بازيکنانم در مقابل تيم رهياب تهران که از تيم‌هاي بسيار خوب و مدعي در ليگ برتر فوتسال بانوان کشور است با جان و دل بازي و از همه توان خود براي کسب نتيجه مطلوب استفاده کردند.
وي با ابراز رضايت کامل از عملکرد بازيکنانش در اين بازي افزود: نتيحه تساوي در مقابل اين تيم مدعي در حالي به دست آمد که سه تن از بازيکنان تيم کيمياي اسفراين مصدوم و از حضور در مسابقات محروم بودند.
سرمربي تيم فوتسال کيمياي اسفراين گفت: بازيهاي نيم فصل ليگ برتر اين هفته به پايان رسيد و از هفته آينده بازي هاي نيم ‌فصل دوم آغاز مي شود و ۲ بازي تيم‌کيمياي اسفراين مقابل حريفان در نيم فصل دوم که قرار بود در سال جديد انجام شود در ۲ هفته آينده برگزار مي‌شود.
تيم فوتسال بانوان کيمياي اسفراين که نخستين تجربه خود در ليگ برتر فوتسال بانوان کشور را امسال دارد تا کنون يک برد يک مساوي و چهار شکست را در اين رقابت‌ها داشته است.



آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today