برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار فوتی های کرونا در فارس به ۳ هزار و ۲۴۲ نفر رسید

منبع
شبستان
بروزرسانی
آمار فوتی های کرونا در فارس به ۳ هزار و ۲۴۲ نفر رسید

شبستان/ مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي شيراز گفت: متاسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دليل ابتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند که کل آمار فوتي هاي فارس در اين زمينه را به سه هزار و ۲۴۲ نفر رسانده است.
 
سيد روح الله حسيني، مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي شيراز امروز(جمعه 8 اسفند) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست هاي تشخيصي در استان فارس از ابتدا تا کنون آمار مبتلايان قطعي به کرونا در استان به 177 هزار و 908 نفر اعلام شده است.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: از اين ميان، 87 بيمار با داشتن وخامت در شرايط جسمي خود در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان هاي فارس تحت بستري هستند.
وي با اعلام آمار فوتي هاي حاصل از کرونا بيان کرد: متاسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دليل ابتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند که کل آمار فوتي هاي فارس در اين زمينه را به سه هزار و 242 نفر رسانده است.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي شيراز ادامه داد: 576 بيمار مشکوک و يا داراي علامت کرونا در بيمارستان هاي استان بستري هستند که حال 87 نفر آنها وخيم است.

حسيني اعلام کرد: 169هزار و 712 نفر با بهبودي از بيمارستان هاي استان و ايزوله خانگي مرخص شده اند.
وي تصريح کرد: رعايت نکات بهداشتي کرونا موجب پيشگيري از خيز کرونا مي شود و متاسفانه بر اساس آمار، اکنون روند کرونا در استان روند افزايشي است.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online