logo

اشغال ۱۰۰ درصدی تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اشغال ۱۰۰ درصدی تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

ايسنا/ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي اهواز با بيان اينکه بيمارستان‌ها براي بستري بيماران در بخش‌هاي ويژه، تحت فشار هستند، از اشغال صددرصدي ظرفيت تخت‌هاي ICU در بيمارستان‌هاي اهواز خبر داد.

فرهاد سلطاني، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز اظهار کرد: هر چند در حال حاضر شرايط براي بستري بيماران مبتلا به کرونا در بخش‌هاي عادي بيمارستان‌هاي اهواز فراهم است اما همچنان براي بستري در بخش‌هاي ويژه، تحت فشار هستيم.
وي با بيان اينکه ميزان مراجعه به بيمارستان‌ها زياد است، افزود: اکثر بيماران بدحال شهرستان‌ها به اهواز اعزام مي‌شوند؛ ظرفيت تخت‌هاي ICU در بيمارستان‌هاي اهواز تکميل و به صورت صددرصد اشغال است.
سلطاني تصريح کرد: تاکنون شرايط کنترل شده است اما ظرفيت کادر درمان نيز حدي دارد و بايد مردم رعايت کنند؛ خستگي و فرسودگي کادر درمان اجتناب‌ناپذير است و اگر کادر درمان بيش از حد خسته و فرسوده شوند، کيفيت خدمات پايين مي‌آيد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي اهواز با اشاره به کمبود پرستار در بيمارستان‌ها گفت: براي جبران کمبود پرستار، سياست‌هايي اتخاذ شده و در حال جابه‌جايي پرستاران از بخش‌هاي غيرضروري به بخش‌هاي کوويد۱۹ هستيم.
 
  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today