برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرگ ۶ مازندرانی به علت کرونا در شبانه روز گذشته

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مرگ ۶ مازندرانی به علت کرونا در شبانه روز گذشته

باشگاه خبرنگاران/ ۶ مازندراني بر اثر ابتلا به ويروس کوويد ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

۱۳۳ بيمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درماني زيرمجموعه دانشگاه‌هاي علوم پزشکي مازندران و بابل بستري شدند و ۶ تن نيز در اين مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۵ بيمار کرونايي در حوزه علوم پزشکي مازندران

موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران با بيان اينکه ۱۰۲ بيمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درماني زيرمجموعه اين دانشگاه بستري شدند، گفت: در همين مدت ۵ بيمار نيز بر اثر ابتلا به ويروس کرونا جان خود را از دست داده اند.
او افزود: در حال حاضر ۵۱۷ بيمار با علايم ابتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند که ۱۳۹ نفر آن‌ها با حال عمومي بد تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارند.
موسوي ادامه داد: ۱۲۹ بيمار بهبود يافته هم شبانه روز گذشته از بيمارستان‌هاي زيرمجموعه دانشگاه علوم پزشکي مازندران مرخص شده اند.

مرگ يک بيمار کرونايي در بابل

دکتر سيد فرزاد جلالي رييس دانشگاه علوم پزشکي بابل با اشاره به پذيرش ۳۱ بيمار جديد مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بيمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي بابل و ترخيص ۳۱ نفر با بهبودي نسبي در اين مدت، از بستري ۱۵۹ بيمار در بيمارستان‌هاي تحت پوشش اين دانشگاه خبر داد.
دکتر جلالي شمار بيماران بدحال بستري با علائم تنفسي حاد در بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه مراکز درماني اين دانشگاه را ۴۲ نفر اعلام کرد و افزود:يک نفر هم به به علت ابتلا به کرونا در شهرستان بابل جان باختند.

آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today