برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۱۱ اسفند

منبع
ايمنا
بروزرسانی
آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۱۱ اسفند

ايمنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، آمار فوتي و مبتلايان به کرونا اين استان را تشريح کرد.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در خصوص آمار ابتلاي کرونا در استان چهارمحال و بختياري در ۲۴ ساعت منتهي به صبح امروز _دوشنبه ۱۱ اسفندماه_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۰ بيمار با علائم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشتند.
وي با بيان اين که از اين تعداد ۴۰ بيمار با علائم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۱۱ مراجعه کننده بيمارستاني با علائم باليني مشکوک به بيماري کوويد _۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
وي ادامه داد: اکنون ۱۰۵ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۷۳ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تأئيد بيماري خود هستند.
شيراني تاکيد کرد: خوشبختانه طي ۲۴ ساعت گذشته هيچ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري کوويد _۱۹ در استان گزارش نشده است و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلاء به اين بيماري در چهارمحال و بختياري کماکان ۷۷۲ نفر است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي تصريح کرد: اکنون ۱۱ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday