برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انبار احتکار اقلام اساسی لو رفت

منبع
بروزرسانی
انبار احتکار اقلام اساسی لو رفت

پايگاه خبري پليس/ معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز از کشف انبار احتکار اقلام اساسي در نظرآباد خبر داد و گفت: از اين انبار حدود 16 تن اقلام خوراکي مختلف به ارزش 6 ميليارد ريال کشف شده است.

سرهنگ سيدمجيد فيض جعفري، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز اظهار کرد: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر دپو و احتکار انواع اقلام غذايي در يک انبار در سطح شهرستان نظرآباد، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستورکار پليس اقتصادي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران ابتدا با انجام تحقيق ميداني از صحت خبر مطمئن شده و با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از انبار مورد نظر موفق به کشف 16 تن انواع مواد غذايي احتکار شده از قبيل: برنج، حبوبات، آجيل و خشکبار شدند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه، خاطرنشان کرد: برابر نظريه کارشناسان، ارزش کالاهاي مکشوفه 6 ميليارد ريال برآورد شده است.
فيض جعفري خاطرنشان کرد: پليس به صورت قاطع در برابر کساني که براي به دست آوردن سود خود معيشت مردم را با مشکل روبه‌رو مي کنند، خواهد ايستاد و در اين راستا از شهروندان درخواست دارد در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالايي، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به ماموران اعلام کنند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday