برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معاون بانک کشاورزی بوشهر: نخلستان‌های استان بیمه آتش سوزی می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
معاون بانک کشاورزی بوشهر: نخلستان‌های استان بیمه آتش سوزی می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ معاون بانک کشاورزي بوشهر گفت: نخستين بار در استان نخيلات نيز زير پوشش بيمه آتش سوزي قرار مي‌گيرند.

غلامعلي حسيني پناه، معاون خدمات بيمه‌اي بانک کشاورزي استان بوشهر اعلام کرد: طبق روال همه ساله دوره بيمه پذيري نخيلات از ابتداي اسفند آغاز مي‌شود و به طور معمول تا پايان ارديبهشت ادامه دارد.
وي افزود: توليد خرما بنا به شرايط اقليمي استان بوشهر با خطراتي رو به رو است و گاه خسارت‌هاي جبران ناپذيري به کشاورزان هم استاني وارد مي‌شود، بنابراين از نخلداران درخواست مي‌کنيم محصول خود را از ابتداي دوره بيمه کنند زيرا خطراتي که اتفاق مي‌افتد با توجه به پيشرفت مراحل رشدي محصول متفاوت است.
معاون خدمات بيمه‌اي بانک کشاورزي استان بوشهر ادامه داد: به طور مثال در دوران گل دهي و گرده افشاني که اسفند و نيمه اول فروردين است، چنانچه باران ببارد باعث انجام نشدن تلقيح و بروز عارضه«سيس» در ميوه مي‌شود و بيمه گذاراني که تا ۱۵ فروردين بيمه نامه دريافت کرده باشند مشمول اين خسارت مي‌شوند.
حسيني پناه بيان کرد: نخستين بار در استان نخيلات نيز زير پوشش بيمه آتش سوزي قرار مي‌گيرند. موضوعي که همه ساله در استان اتفاق مي‌افتد و خسارت‌هاي سنگيني را به اين قشر کشاورزان تحميل مي‌کند.
وي گفت: با توجه به عملکرد خوب صندوق بيمه در حمايت از کشاورزان هم استاني و ذهنيت مثبت همه بهره برداران در سال زراعي کنوني نيز اميدواريم شاهد استقبال کم نظير نخلداران باشيم.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar