logo

کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در مرز سراوان

منبع
بروزرسانی
کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در مرز سراوان

پايگاه اطلاع رساني پليس/ فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از ناکامي قاچاقچيان و کشف 737 کيلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزي سراوان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهي، فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ابراز کرد: در راستاي کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزي، مرزداران اين فرماندهي از فعاليت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزي مکسوخته شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات کنترلي، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي تصريح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و زمان برنامه‌ريزي شده براي انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزي سراوان در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند کمين منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در ادامه عنوان کرد: ماموران پس از شناسايي خودرو حامل موادمخدر، با رعايت اصول رزم شبانه جهت متوقف کردن خودرو فرمان ايست صادر که اشرار مسلح توجهي به ايست نداشته و اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کرده و مرزداران نيز با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب مقابله به مثل کرده و با توجه به برتري آتش مرزداران غيور، اشرار مسلح با استفاده از تاريکي هوا و شرايط منطقه با رها کردن خودرو از محل به سمت خاک کشور همسايه متواري شدند.
ملاشاهي بيان کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند ضمن توقيف يک دستگاه خودروي حامل مواد مخدر، 737 کيلوگرم انواع موادمخدر شامل 433 کيلوگرم شيشه، 177 کيلوگرم هروئين و 127 کيلوگرم ترياک را کشف کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان از همکاري ساير نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و حمايت‌هاي هميشگي مرزنشينان عزيز تقدير و خاطرنشان کرد: شناسايي و دستگيري متهمان پرونده و رابطين قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today