برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشته شدن مرد جوان تهرانی به خاطر تقلب در بازی پاسور

منبع
عصر ايران
بروزرسانی
کشته شدن مرد جوان تهرانی به خاطر تقلب در بازی پاسور

عصر ايران/ پسر جوان که در درگيري با دوستش به خاطر بازي پاسور وي را کشته بود پاي ميز محاکمه ايستاد و ابراز پشيماني کرد.

نيمه شب 17تيرماه سال 99 جسد نيمه جان پسر جواني به نام ياور به بيمارستان شهداي پاکدشت منتقل شد .
ياور چاقو خورده و وضعيت وخيمي داشت که تحت عمل جراحي قرار گرفت .اما تلاش پزشکان براي نجات جان وي بي نتيجه ماند و ياور روي تخت بيمارستان تسليم مرگ شد.
دوست ياور که وي را به بيمارستان رسانده بود پسر ۲۱ ساله اي به نام عبدل را عامل جنايت معرفي کرد .به اين ترتيب چند نفر از دوستان ياور رديابي و بازداشت شدند و روشن شد ياور در بزم شبانه قرباني جنايت شده است.
يک روز از اين ماجرا گذشته بود که پليس رد عبدل را يافت و وي را بازداشت کرد. پسر جوان به درگيري خونين به خاطر بازي پاسور اعتراف کرد و در شعبه دهم دادگاه کيفري يک استان تهران پاي ميز محاکمه ايستاد.
در ابتداي جلسه اولياي دم درخواست قصاص را مطرح کردند.
سپس عبدل روبروي قضات ايستاد و گفت: آن شب در خانه يکي از دوستان ميهمان بوديم. ما مشغول بازي پاسور شديم اما چون ياور تقلب کرده بود سر بازي با او درگير شدم. درگيري ميان ما بالا گرفت من که در يک لحظه کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقوي ميوه خوري به ياور حمله کردم و چند ضربه به او زدم .وقتي ياور خونين روي زمين افتاد ترسيدم و فرار کردم. اما من از دوستانم خواستم تا ياور را با ماشين خودش به بيمارستان برسانند.
وي در حالي که سرش را پايين انداخته بود گفت :باور کنيد من خصومت قبلي با ياور نداشتم و نمي‌خواستم او را بکشم. نمي دانم چطور شد که کنترل اعصابم را از دست دادم و به سمت او حمله ور شدم اما هرگز فکر نمي‌کردم او با ضربه کارد ميوه خوري کشته شود .
پايان جلسه قضات وارد شور شدند تا راي صادر کنند.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran