logo

هوای اصفهان طوفانی می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
هوای اصفهان طوفانی می‌شود

مهر/ کارشناس مسئول پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان گفت: فردا با ورود سامانه فعال به استان وزش باد شديد و طوفان در استان و به ويژه در مناطق شرق استان پيش‌بيني مي‌شود.

ابراهيم هنرمند، کارشناس مسئول پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان با اشاره به بررسي نقشه‌هاي هواشناسي استان اصفهان طي سه روز آينده، اظهار کرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر استقرار جوي نسبتاً پايدار تا اواسط پنجشنبه بر روي استان است.
وي افزود: بر اين اساس وضعيت جوي در اکثر مناطق صاف گاهي افزايش ابر و وزش باد گاهي باد نسبتاً شديد پيش بيني مي‌شود.

غبار صبحگاهي در کلانشهر اصفهان
کارشناس مسئول پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان بابيان اينکه در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتي غبار صبحگاهي باعث کاهش کيفيت هوا به وِيژه در ساعات اوليه روز مي‌شود، اضافه کرد: از اواسط پنجشنبه با ورود سامانه ناپايدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز مي‌شود و به تدريج تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش خواهيم داشت.
وي افزود: طي روز جمعه در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتاً شديد تا شديد خواهد بود که در برخي مناطق مي‌تواند همراه با طوفان لحظه‌اي باشد.
هنرمند با بيان اينکه بيشينه دماي هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طي ۲۴ ساعت آينده بين يک تا دو درجه سانتي‌گراد افزايش مي‌يابد، افزود: در اين بازه زماني دماي هواي شهر اصفهان در گرم‌ترين و سردترين ساعات بين ۱۸ و يک درجه سانتي‌گراد در نوسان است.
وي با بيان اينکه طي ۲۴ ساعت آينده خور و بيابانک با دماي ۲۲ سانتي‌گراد بالاي صفر گرم‌ترين نقطه استان اصفهان پيش‌بيني شده است، افزود: همچنين در اين بازه زماني بويين مياندشت با دماي ۶ درجه سانتي‌گراد زير صفر سردترين نقطه استان پيش‌بيني شده است.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today