برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مناطق شمالی کردستان تحت تاثیر سامانه بارشی نسبتا قوی قرار می‌گیرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مناطق شمالی کردستان تحت تاثیر سامانه بارشی نسبتا قوی قرار می‌گیرد

ايرنا/ معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي کردستان گفت: طي سه روز آينده برخي از شهرستان‌هاي شمال اين استان تحت تاثير يک سامانه بارشي نسبتا قوي قرار مي‌گيرد.

علي پناهي، معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي کردستان اظهار داشت: طبق بررسي نقشه‌ها و خروجي مدل‌هاي هواشناسي براي امروز در شهرستان‌هاي بانه، سقز، مريوان، سروآباد، کامياران، ديواندره و سنندج شرايط رگبار پراکنده باران وجود دارد.
وي اضافه کرد: از عصر فردا پنجشنبه تا روز جمعه يک سامانه بارشي وارد منطقه مي‌شود که منجر به باراش باران، وزش باد، در ارتفاعات باران و برف و در برخي نقاط مه خواهد شد.
معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي کردستان يادآور شد: ميزان بارش در توابع شهرستان‌هاي بانه و سقز و منطقه سرشيو سقز و سارال ديواندره بيشتر از ساير نواحي بوده و باعث آبگرفتگي معابر مي‌شود.
پناهي با اشاره به اينکه اوج بارش‌هاي اين سامانه از اواخر وقت پنجشنبه تا صبح جمعه رخ خواهد داد و طي جمعه به تدريج ضعيف مي‌شود، افزود: براي روز جمعه در ارتفاعات و گردنه‌هاي استان شرايط رگبار برف وجود دارد که موجب مشکلات تردد و لغزندگي در مسيرهاي بين شهري مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: براي فردا تا صبح جمعه با توجه به افزايش دما و بارش باران در مناطقي که داراي پوشش برف است احتمال رخداد بهمن وجود دارد.
معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي کردستان افزود: براي روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده نيز هواي استان پايدار بوده و فق در برخي نقاط مه صبحگاهي و در بعد از ظهرها وزش باد را انتظار داريم.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online