برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیمارستان‌های ارتش مستقر در خوزستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

منبع
بروزرسانی
بیمارستان‌های ارتش مستقر در خوزستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

روابط‌عمومي ارتش/ معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زيستي ارتش گفت: در چارچوب مقابله با همه گيري ويروس کرونا، همه بيمارستان‌ها و مراکز درماني ارتش مستقر در استان خوزستان با تمام ظرفيت، در اختيار بيماران کرونايي قرار گرفت.

امير دريادار حبيب‌الله سياري، معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زيستي ارتش در اين باره اظهار کرد: در پي شيوع ويروس کرونا و اعلام وضعيت حاد شيوع اين ويروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زيستي امام رضا(ع) ارتش، ابلاغيه مجددي خطاب به نيروهاي تابعه ارتش جمهوري اسلامي ايران صادر کرد. 
وي افزود: براساس اين ابلاغيه همه بيمارستان‌ها و مراکز بهداشتي-درماني تابع آن نيرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگي با دانشگاه علوم پزشکي استان با تمام ظرفيت و امکاناتِ در اختيار، نسبت به پذيرش و درمان بيماران کرونايي اقدام کنند. 
به گفته وي، بيمارستان‌هاي مستقر در استان خوزستان در صورت اعلام نياز، کمک ها و پشتيباني‌هاي لازم در زمينه هاي مختلف به عمل مي‌آيد.
امير سياري خاطرنشان کرد: براساس ابلاغيه قرارگاه پدافند زيستي امام رضا(ع) ارتش و با در نظر گرفتن شيوه نامه‌ها و ابلاغيه‌هاي قبلي صادره از قرارگاه پدافند زيستي آجا، تمهيدات لازم به منظور تقويت و استمرار اقدامات پيشگيري از بيماري کوويد۱۹ در تمامي يگان ها، رده‌ها و مراکز تابع آن نيرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارتهاي دقيق تر در اين زمينه در تمامي سطوح ستاد و صف اقدام شود .
همچنين با توجه به وضعيت حاد شيوع کرونا در استان خوزستان، لازم است يگان‌ها و کوي‌هاي سازماني مستقر در اين استان به شکل دقيق تر نظارت و کنترل شوند و تمامي محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي مرتبط با وضعيت قرمز، با نظارت دقيق فرماندهان در يگان‌ها و کوي‌هاي سازماني استان استمرار داشته باشد.
معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زيستي ارتش اضافه کرد: اعزام هرگونه ماموريت غيرضروري به استان ياد شده خودداري و به تعطيلي فهرست مشاغل گروه هاي دو، سه و چهار(مانند آرايشگاه‌هاي مردانه و زنانه، مراکز تهيه و طبخ و توزيع مواد غذايي داراي پذيرش مشتري، تالارهاي پذيرايي، استخرها و باشگاه‌هاي ورزشي، مهد کودک‌ها، گيم نت، مراکز خريد و بازارهاي موقت) که به خانواده‌ها يا افراد خارج از  ارتش خدمات ارايه مي‌دادند، به دقت نظارت شود.

 
  
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today