برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خودکفایی ۲ هزار خانوار کردستانی در سال ۹۹

منبع
مهر
بروزرسانی
خودکفایی ۲ هزار خانوار کردستانی در سال ۹۹

مهر/ مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) کردستان گفت: امسال از طريق اين نهاد دو هزار خانوار صاحب مسکن، شغل و درآمد مناسب شده و به خودکفايي رسيده اند و از چرخه حمايت اين نهاد خارج شده اند.

محمد رسول شيخي زاده، مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) کردستان اظهار کرد: هم اکنون اين نهاد خدمت رسان ۷۳ هزار و ۲۰۷ خانوار را زير پوشش خدمات خود قرار داده است.
وي افزود: در مجموع ۱۵۲ هزار و ۶۶۱ نفر نفر از مردم کردستان از خدمات اين نهاد به صورت مستقيم بهره مند هستند که ۳۲ هزار نفر آنان را زنان سرپرست خانوار تشکيل مي‌دهند.
شيخي زاده اعلام کرد: ۵۲ هزار و ۵۷۷ نفر از جامعه هدف کميته امداد کردستان را سالمند و هشت هزار و ۷۹۵ نفر را ايتام و طرح محسنين تشکيل مي‌دهند که ۱۳ هزار و ۶۸۲ نفر حامي در کنار خدمات کميته امداد از اين عزيزان حمايت مي‌کنند.
مديرکل کميته امداد کردستان در ادامه سخنان خود گفت: تعهد امسال ما ايجاد پنج هزار و ۱۷۰ شغل براي مددجويان زيرپوشش اين نهاد بود که خوشبختانه بيشتر از اين رقم تحقق پيدا کرده است.
وي افزود: امسال در دو نوبت ۹۲۳ واحد مسکن روستايي به نيازمندان استان تحويل شد و سه هزار مورد تعميرات واحدهاي مسکوني براي مددجويان زيرپوشش اين نهاد انجام شده است.
شيخي زاده خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون در سرفصل‌هاي مختلف ۲۷۰ ميليارد تومان تسهيلات و حمايت پرداخت شده و در بخش کمک به امر ازدواج نيز به يک هزار و ۲۳۲ زوج جوان مددجو با صرف اعتباري بالغ بر پنج ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان کمک هزينه ازدواج پرداخت شده است.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online