برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرونا ۱۳ نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری درگیر کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کرونا ۱۳ نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری درگیر کرد

باشگاه خبرنگاران/ در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۲ بيمار با علائم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه کردند.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۲ بيمار با علائم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه داشته اند.
شيراني افزود: طي ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۱۳ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد_۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
او اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۱ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۶۵ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد ادامه داد: طي ٢۴ ساعت گذشته دو مورد جديد فوتي گزارش شد و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري به ۷۸۴ نفر رسيد.
شيراني گفت: هم اکنون ۸ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday