برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف بیش از ۷۰۰ تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف بیش از ۷۰۰ تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان

فارس/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از آغاز طرح نظارتي ويژه پايان سال تاکنون 774 مورد تخلف از واحدهاي صنفي و غيرصنفي در سطح استان کشف شده است.

محمد دره‌وزمي، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد: از 15 بهمن ماه سال‌جاري در مجموع 9 هزار و 958 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي و غيرصنفي در سطح بازار استان صورت گرفته است.
وي از کشف 774 مورد تخلف در اين بازرسي‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در اين رابطه 668 فقره پرونده براي واحدهاي متخلف صنفي و غيرصنفي تشکيل شده است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: عمده اين تخلفات گرانفروشي، کم‌فروشي و عدم درج قيمت است که در اين پرونده‌ها در مجموع 17 ميليارد و 575 ميليون و 232 هزار ريال جريمه براي متخلفان در نظر گرفته شده است.
دره‌وزمي گفت: در مدت يادشده از طريق ستاد خبري ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌هاي استان 654 مورد گزارش مردمي دريافت و در رسيدگي به آنها 128 مورد تخلف احراز شد که در اين زمينه پرونده تشکيل و به تعزيرات حکومتي ارسال شد.
وي يادآور شد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهاي صنفي اعم از کم فروشي، گرانفروشي و عدم درج قيمت واحدهاي مختلف صنفي مراتب را با شماره تلفن 124 و يا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online